onsdag den 20. juni 2012

Vinderen er fundet!

Jeg har brugt random.org til at finde vinderen af min give away. I alt var der 36 der har tilmeldt sig, og det er helt overvældende at så mange ville lege med! Mange gange velkommen til alle de nye læsere. Tænk at jeg nu har rundet 100! Det er helt vildt. Nå, nu til det vi alle har ventet på (jeg VED I ikke har tænkt på andet end min give away de sidste to uger ;) )

Den heldige vinder er:

Nummer 6! Bag nummeret gemmer sig  Stine med den skønne blog Aamosen



Mange gange tillykke :)

Stine, du må meget gerne sende mig en mail på pernillenorup@hotmail.com så vi kan få det praktiske på plads :)




2 kommentarer:

  1. Yeah!! Sådan :-) Så har jeg endelig vundet en give away! Og så lige din fine een! Tak!

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...