mandag den 24. oktober 2011

Opsamlingsheat #2

Jeg har en masse småprojekter her på det seneste, som nu bliver samlet i et indlæg. Bl.a. hvad der sker når man tager bånd, paprør, dobbeltklæbende tape og nåle:






                         +




                         +




  =




 Aaaarh orden i sagerne!

Jeg har også fået syet nye knapper fra Ebay på min trenchcoat:


Før:



Efter:






Lækre malede træknapper købt på Ebay fra Kina.





Og så sig lige hej til Dr. Fersken Hansen, som er den nye beboer her hos os:



2 kommentarer:

  1. Dejlig blog du har med nogle fede projekter, jeg har lige tilmeldt mig som fast læser. Kan du overtales til at smide et link på de fine ebay knapper?

    VH Camilla

    http://frk-p.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Velkommen til! :) Selvfølgelig kan jeg overtales. Det kommer her:
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120767694397&ssPageName=ADME:L:OC:US:1123

    De kom efter ca. 2 uger fra jeg havde bestilt. Det synes jeg er helt fint, når de kommer helt fra Kina!

    God søndag - Pernille

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...