søndag den 9. oktober 2011

Hjælp!

Vi flytter til bedre udsigt og federe lejlighed (se mere her) Nu er det besluttet, og det er bare så mega svedigt! Derfor skal vi have ny sofa, da vores nuværende er 60 cm for bred. Det er bare svært at finde en billig, lille (max 180 cm bred) og samtidig pæn sofa. Vi leder selvfølgelig efter en med så smalle armlæn som muligt, for at få mest muligt siddeplads. Umiddelbart ser det ud til at vores valg falder på den her fra IKEA:

Billede lånt her

Synes den er super fin, men ville ønske den var lysere, og det er egentlig det vi har brug for hjælp til.

Kender du en sofa i stil med den ovenstående, men bare i en lysere farve til max 5000 kr.?

Hvis du gør, ville det hjælpe os rigtigt meget, hvis du gad smide et link :)

4 kommentarer:

  1. Altså..jeg så denne der i går på din Pinterest og faldt pladask for den. Synes den er SÅ fed.

    SvarSlet
  2. Jeg kan også enormt godt lide den. Det ville bare være så træls at "opdage" en pænere en efter vi havde købt den :) Men tror det bliver den, den koster jo kun 3000 kr.! Synes det er lidt vildt.

    SvarSlet
  3. Ej gør den?? Fuck... jeg gik lige forbi den i Ikea i går. Den er også flot "live"

    SvarSlet
  4. Ja den lille af dem altså :) Vi har kun plads til en lille sofa når vi flytter (hvilket jeg egentlig synes er helt fint, for så kan jeg retfærdiggøre at købe en Fatboy). Fedt at den er flot live, har nemlig ikke set den, og var egentlig lidt nervøs for at den så bare var tudegrim i virkeligheden. Jeg synes det sker ret tit med IKEA møbler :)

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...