onsdag den 12. oktober 2011

6 dage forsinket torsdags Ta-Da

Bedre sent end aldrig. Sykassen er nu endelig færdig. Jeg købte den hos Århus Klunserne i starten af august, og fik den malet ret hurtigt. Så stod den stille i lang tid, men nu er den altså færdig.

Her den som den så du, dog rengjort. Den var meget beskidt!





Oooog nu.














Synes nu den er blevet meget fin :) Hvis du er blevet helt forelsket i den, så sælger jeg den gerne for 300 kr. Send mig en mail på pernillenorup (snabela) hotmail.com.

4 kommentarer:

  1. Eeeej hvor er du dygtig! Den er mega fin.

    SvarSlet
  2. Tusind tak :) Den er skide skæv, men det er vel lidt charmen ved sådan noget gammelt noget

    SvarSlet
  3. Wauhh... det bare blevet flot.
    Har lige byttet mig til et med ben.
    Og når jeg ser dit, kan jeg da slet ikke vente med at komme igang.
    Har fundet det fedeste tapet.
    Har du brugt tapet eller alm. gavepapir?

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hej Susi.

    Mange tak :) Har set dit syskrin, det er simpelthen så fint.
    Jeg har faktisk kun brugt Rie Elise Larsen papir den her gang, men man kan sagtens bruge tapet :)

    Klem Pernille

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...