mandag den 30. maj 2011

Nyt i lejligheden

I weekenden fik vi sat nogle ting op i lejligheden. Her er det vores alternativ til en tallerkenrække i køkkenet. Det er træ gallerihylder fra IKEA. Det fungerer bare meget bedre end en tallerkenrække ville have gjort. Jeg elsker det. Synes det er lækkert at man kan se kogebøgerne, i stedet for de ligger i en bunke ovenpå køkkenskabet. 


Det lille skab hængte på mit badeværelse da jeg boede hjemme ved mor. Det har vi også fået hængt op. Det er super fint, men kunne godt trænge til en omgang maling. Det har et spejl monteret på bagvæggen, hvori vores super mega flotte tapet spejler sig i. Skabet hænger over mit sybord på soveværelset.


Det her skuffedarium er lavet til en af mine forældres allerældste venners datter på 10. Håber hun kan lide det. Moren bestilte bare et i "pigefarver" (hader det ord), så håber jeg har ramt noget de kan lide :) Det ligger nu også på Amio.


Og se så lige hvad jeg fandt til storskrald! Den er bare super, super fin, og tror den skal hænge under det lille skab på soveværelset. Så kan der være bånd, perler, knapper og alt muligt andet i.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...