fredag den 29. april 2011

Jeg må jo egentlig kun købe ting til badeværelset lige pt., men så en reklame for Søstrene Grene og de havde karklude til kun 7,70, så blev jo ligesom nødt til at gå derind. (U)heldigvis havde de en masse lækre ting, som altså blev nødt til at komme med mig hjem.



Garnet har jeg tænkt skal hækles til en pude, er helt vild med farverne. De kostede 10 kr. Dåserne er fede, synes jeg, og selvfølgelig VILDT billige, men jeg begrænsede mig til 4. Skålen med kagerne kunne jeg heller ikke stå for. En ny grøn ske til Jeppe. Jeg kom til at forære hans anden grønne Søstrene Grene ske til min mor, fordi jeg købte nye (ups). Et pink bånd til samlingen, 2 hoveder til opvaskebørsten. Papiret er købt i Plint, den nye butik i Søndergade. Kurven i 1000ting i Jægergårdsgade (skal også have købt en sort), og den skal hænge i brusenichen. Pedalspanden er fra Inspiration, og helt perfekt, både i størrelse, den har farvet låg og så passer den helt perfekt til vores badeforhæng. Det lille håndklæde er super lækkert og fra Marimekko. Skuffedariet skal jeg til at i gang med til en af min mors veninders datter. Det skal være gult med lyserøde/pinke tapeter.

Og vores badeværelse er faktisk næsten færdigt! Jeg har fået malet det sidste i dag, så nu mangler vi bare vores toiletpapirsholder, ombytning af vandhanen (butikken havde givet smeden en forkert), maling af døren 2 gange og så skal vi have fundet ud af noget med en bordplade og nogle hylder. Vores vaskemaskine bliver monteret tirsdag, tapetten til soveværelset er kommet hjem i butikken, så det hele kører virkelig bare på skinner!

I må have en dejlig fredag aften ude i blogland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...